قوانین و مقررات

قوانین و مقررات جهت استفاده کاربران سایت مرکز آموزش‌های تخصصی و ضمن خدمت دانشکده رفاه

کاربران گرامی، ورود کاربران به وب‏‌سایت و ثبت سفارش در هر زمان به معنی پذیرفتن کامل کلیه شرایط و قوانین سایت مرکز آموزش‌های تخصصی و ضمن خدمت دانشکده رفاه از سوی کاربر است.
همچنین شرایط و قوانین درج شده، جایگزین کلیه توافق‏‌های قبلی محسوب می‏‌شود.

کاربر عزیز لطفاً جهت استفاده بهتر از خدمات سایت مرکز آموزش‌های تخصصی و ضمن خدمت دانشکده رفاه موارد مطرح شده در ادامه این مطلب را به دقت ملاحظه فرمایید.

 

قوانین کلی:
توجه داشته باشید کلیه اصول مرکز آموزش‌های تخصصی و ضمن خدمت دانشکده رفاه منطبق با قوانین جمهوری اسلامی ایران، قانون تجارت الکترونیک و قانون حمایت از حقوق مصرف کننده است و کاربر نیز متقابلاً موظف به رعایت قوانین مرتبط با کاربر است. در صورتی که تغییراتی در قوانین مندرج، رویه‏‌ها و خدمات مرکز آموزش‌های تخصصی و ضمن خدمت دانشکده رفاه در آینده ایجاد شود، در همین صفحه منتشر و به روز رسانی می شود و شما توافق می‏‌کنید که استفاده  شما از سایت به معنی پذیرش هرگونه تغییر است.

 

کاربران سایت:
تمامی افرادی که با اطلاعات خود در فرم ثبت نام ، به ثبت سفارش یا هرگونه استفاده از خدمات سایت مرکز آموزش‌های تخصصی و ضمن خدمت دانشکده رفاه اقدام نمایند، کاربر سایت محسوب می‌شوند.

هنگامی که شما از خدمات مرکز آموزش‌های تخصصی و ضمن خدمت دانشکده رفاه استفاده می‏‌کنید، سفارش اینترنتی خود را ثبت یا خرید می‏‌کنید و یا به مرکز آموزش‌های تخصصی و ضمن خدمت دانشکده رفاه ایمیل می‏‌زنید، این ارتباطات به صورت الکترونیکی انجام می‏‌شود و در صورتی که درخواست شما با رعایت کلیه اصول و رویه‏‌ها باشد، شما موافقت می‌‏کنید که مرکز آموزش‌های تخصصی و ضمن خدمت دانشکده رفاه به صورت الکترونیکی به درخواست شما پاسخ دهد.

حقوق معنوی:
مرکز آموزش‌های تخصصی و ضمن خدمت دانشکده رفاه به اطلاعات خصوصی اشخاصى که از خدمات سایت استفاده می‏‌کنند، احترام گذاشته و از آن محافظت می‏‌کند.
مرکز آموزش‌های تخصصی و ضمن خدمت دانشکده رفاه متعهد می‏‌شود در حد توان از حریم شخصی شما دفاع کند و در این راستا، تکنولوژی مورد نیاز برای هرچه مطمئن‏‌تر و امن‏‌تر شدن استفاده شما از سایت را، توسعه دهد. در واقع با استفاده از سایت مرکز آموزش‌های تخصصی و ضمن خدمت دانشکده رفاه، شما رضایت خود را از این سیاست نشان می‏‌دهید.
کلیه مطالب موجود در سایت مرکز آموزش‌های تخصصی و ضمن خدمت دانشکده رفاه ، مانند لوگو، علائم تجاری، متن، توضیحات، گرافیک، آرم، تصاویر و کپی، داده‌ها و کلیه محتوای تولید شده توسط مرکز آموزش‌های تخصصی و ضمن خدمت دانشکده رفاه جزئی از اموال مرکز آموزش‌های تخصصی و ضمن خدمت دانشکده رفاه محسوب می‏‌شود و هیچ شخص حقیقی و حقوقی بدون اجازه کتبی صاحب عناصر مذکور سایت مرکز آموزش‌های تخصصی و ضمن خدمت دانشکده رفاه، اجازه کپی کردن، توزیع، نشر مجدد، ارسال و انتقال آن‌ها را ندارد.

روند خرید و دریافت سفارشات:
روزهای کاری مرکز، روزهای شنبه تا پنج شنبه، به استثنای تعطیلات رسمی است و کلیه سفارش‏‌های ثبت شده در روزهای کاری مرکز بررسی خواهند شد.
امکان ثبت سفارش و استفاده از خدمات سایت مرکز آموزش‌های تخصصی و ضمن خدمت دانشکده رفاه، در طول ٢٤ ساعت روز امکان پذیر است،  و از ساعت ٩ صبح الی ١٧ بعد از ظهر روزهای کاری و حضور همکاران در مرکز، امکان پاسخگویی و پیگیری و ارسال سفارشات می‌باشد.
بعد از ثبت سفارش‌ در سایت مرکز آموزش‌های تخصصی و ضمن خدمت دانشکده رفاه پیش فاکتور از طریق ایمیل به کاربران ارسال می گردد، و در روند انجام و ارسال قرار می‌گیرد. مرکز آموزش‌های تخصصی و ضمن خدمت دانشکده رفاه همواره در ارسال و تحویل کلیه سفارش‌‏های ثبت شده، نهایت دقت و تلاش خود را می‏‌نماید. با وجود این، در صورتی که موجودی محصولی در مرکز آموزش‌های تخصصی و ضمن خدمت دانشکده رفاه به پایان برسد، حتی پس از اقدام مشتری به سفارش‌‏گذاری، حق کنسل کردن آن سفارش و یا استرداد وجه سفارش برای مرکز آموزش‌های تخصصی و ضمن خدمت دانشکده رفاه محفوظ است و یا مشتری می‏‌تواند به جای کالای به اتمام رسیده،  محصول دیگری را جایگزین کند.
مرکز آموزش‌های تخصصی و ضمن خدمت دانشکده رفاه مجاز است بدون اطلاع قبلی نسبت به توقف سفارش‌‏گیری جدید، اقدام و فروش خود را متوقف کند و کلیه سفارش‌‏های ثبت شده قبل از توقف سفارش‌‏گیری، پردازش و ارسال می‌‏شود. حق قطع فروش کلیه و یا بخشی از محصولات به هر دلیلی مانند اتمام موجودی کالا بدون اطلاع قبلی، برای مرکز آموزش‌های تخصصی و ضمن خدمت دانشکده رفاه محفوظ است.

 

 

.